2017. máj 31.

Hol találtok meg a Könyvhéten? Június 11-én 15 órakor a Tilos az Á standjánál

írta: finypetra
Hol találtok meg a Könyvhéten? Június 11-én 15 órakor a Tilos az Á standjánál

Tudom, tudom, idén Könyvhétre ígértem az Úszósuli folytatását, de végül elhalasztottam a dolgot, és csak őszre fog elkészülni. A türelmet köszönöm, a könyv jó lesz, ígérem, becsszó. 

Aki addig is szeretne Finy Petra-szövegeket olvasni, az keressen a wmn.hu oldalán, ahol heti rendszerességgel publikálok vicces-ironikus, vagy épp megható-zsepigyűrögetős szövegeket. Néha ide is felteszek egy-egy rövid írást.

petra_02_nagy.jpg

fotó: Szöllősi Mátyás

Azért a Könyvhéten is kint leszek egyszer, úgyhogy aki akar, elér. A Tilos az Á standjánál egy különleges versantológia szerzőjeként fogok dedikálni. A Szívlapát című kötet egy kamaszoknak szóló válogatás felnőtt költeményekből. A kötet bemutatójához készül egy anyag, melyhez kamaszkori képeket kértek tőlem. Íme egy ifjúkori fotó, és ér nevetni vagy meglepődni, vagy is-is. Igen, eredetileg barna vagyok. Igen, hosszú hajam volt. És nem, nem lesz újra barna és hosszú.

index.jpg

A Könyvhéten tehát szőkén és rövid hajjal várlak Titeket, viszont annál nagyobb szeretettel, örömmel! Gyertek!

 

Szólj hozzá